Malta 2 September

2 september 2017 - San Giljan, Malta

2 september zijn wij naar Malta gevlogen voor onze 10 weken stage. Wij gaan allebei stage lopen in de gehandicaptenzorg. Romy gaat stage lopen bij een hotel voor gehandicapten genaamd Dar Il-Kaptan. Manon gaat stage lopen bij Inspire. Dit is een dagbesteding voor gehandicapten. Iris komt maandagavond aan omdat het vliegtuig vol zat. Dit vonden wij allemaal erg jammer! maar konden we niks meer aan doen. Iris gaat ook stage lopen bij Inspire.

Onze vlucht is goed gegaan. We moesten alleen lang wachten op onze koffers. Daarna hebben we iemand gezocht met het bordje ESE. Tot onze verbazing waren er veel meer leerlingen uit Nederland die ook hier in Malta komen stage lopen. We zaten alleen wel op een andere locatie. Dit maakt niet zoveel uit want alles zit dichtbij elkaar. Toen we eenmaal bij het appartement aankwamen hebben we eerst onze koffers uitgepakt. S 'avonds zijn we de stad in gegaan en hebben we aan het water een pizzatje gegeten :). We zijn vroeg op bed gegaan omdat het een lange reis was!

Groetjes uit Malta van Romy en Manon.